فهرست بستن

نگارش رزومه و انگیزه نامه

نگارش تخصصی رزومه تحصیلی و کاری به همراه انگیزه نامه برای انواع ویزاهای کشور آلمان

رزومه و انگیزه نامه

همانطور که احتمالا میدانید رزومه و انگیزه نامه ارائه شده توسط شما نقش بسیار مهمی در پروسه مهاجرت و دریافت ویزا برای شما دارند. پس باید در نگارش انگیزه نامه و رزومه تحصیلی یا کاری خود بسیار حساس باشید تا پروسه مهاجرت و دریافت ویزا برای شما با موفقیت انجام گیرد. انگیزه نامه از اهمیت بسیار ویژه ای در این راستا برخوردار بوده به صورتی که یک رزومه خوب به همراه یک انگیزه نامه ضعیف قطعا منجر به رد درخواست ویزای شما میشود.

نگارش رزومه و انگیزه نامه

اگر متقاضی دریافت یکی از ویزاهای کشور آلمان جهت ادامه تحصیل ، کار ، دوره های آوسبیلدونگ و یا سرمایه گذاری در این کشور هستید میتوانید نگارش تخصصی رزومه و انگیزه نامه خود را جهت دریافت ویزا به زبان آلمانی یا انگلیسی به تیم ما بسپارید. مشاوران تیم ما با نگارش تخصصی رزومه و انگیزه نامه متناسب با شرایط شما و پوشش نواقص احتمالی پرونده و رزومه شما ، دریافت ویزای کشور آلمان را برای شما تضمین میکنند.

خدمات این طرح

با درخواست این طرح علاوه بر نگارش تخصصی رزومه و انگیزه نامه برای شما ، از خدمات زیر نیز به صورت تماما رایگان بهرمند شوید :

  • پر کردن فرم سفارت آلمان برای متقاضی
  • پر کردن فرم Studienvorhaben برای متقاضی ( ویژه سفارت آلمان در ایران )
  • پر کردن فرم VIDEX برای متقاضی ( ویژه سفارت آلمان در ایران )
  • نحوه پاسخگوی به سوالات روز مصاحبه طی 1 جلسه مشاوره تخصصی 2 ساعته
  • بررسی دقیق شرایط و سوابق متقاضی و پوشش نواقص احتمالی در پرونده
  • شبیه سازی روز مصاحبه برای متقاضی جهت تمرین و تسلط بر انگیزه نامه
  • دسته بندی و آماده‌سازی مدارک متقاضی جهت ارائه به سفارت آلمان

هزینه و زمان انتظار

برای درخواست این خدمات لطفا فرم زیر را به فارسی پر کنید

توجه : به منظور افزایش شانس ویزای شما توصیه میشود با نامه ثبت نام دانشگاه برای مصاحبه اقدام کنید. برای ثبت نام در دانشگاه و دریافت تاییدیه آن ابتدا باید متناسب با شرایط سنی خود با یکی از بیمه های درمانی دولتی یا خصوصی در آلمان قرارداد بسته و مدارک مورد نیاز آن را به دانشگاه جهت قطعی کردن ثبت نام خود ارائه دهید. ما میتوانیم در این پروسه نیز شما را همراهی کرده و تمامی مراحل عقد قرارداد با بیمه و ثبت نام دانشگاه شما را در آلمان انجام داده و تمامی تاییدیه های لازمه برای ارائه به سفارت آلمان را برای شما آماده کنیم.

هزینه عقد قرارداد با بیمه درمانی : 2 میلیون تومان
هزینه ثبت دانشگاه: 3 میلیون و 500 هزار تومان

0

پشتیبانی ها